Säännöllistä toimintaa marraskuusta alkaen

Messut, erilaiset piirit ja Matkalaisen illat järjestetään viikottain niin pohjoisessa kuin etelässä

Marraskuun alusta lähtien pyörähtävät käyntiin seurakunnan säännölliset toimintamuodot niin pohjoisessa kuin etelässä. Tervetuloa mukaan, olitpa sitten ensikertalainen tai jo pitkään mukana ollut, säännöllinen tai satunnainen osallistuja! Yksityiskohtaisempaa tietoa säännöllisestä toiminnasta (esim. messujen aiheet ja musiikkivieraat), mahdolliset muutokset ja muut yksittäiset tilaisuudet (kuten konsertit) löytyvät tapahtumakalenterista. Viimeisin päivitetty tieto on aina siellä, joten suosittelemme seuraamaan sitä.

Pohjoisessa Puerto de la Cruzissa viikkorytmi on seuraava:

- Lauantaisin klo 17 messu eli ehtoollisjumalanpalvelus San Francisco -kirkossa
- Sunnuntaisin klo 16.30 kirkkokuoron harjoitukset ja klo 18 Matkalaisen ilta Valle Luzin alakerran salissa
- Maanantaisin klo 10 naisten piiri ja klo 12 rukouspiiri Valle Luzin alakerran salissa

Etelässä vietetään Suomi-päivää maanantaisin Los Cristianoksen Svenska Kyrkanilla. Ohjelmassa on mölkkyä, raamattupiiri, messu ja Matkalaisen ilta. Kuukauden viimeisenä maanantaina ei ole Suomi-päivää vaan vietetään messua San Eugenion kappelissa Playa de las Américasissa.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

2023-10-27 12:31:25.0