Rippikoulu ja konfirmaatio Teneriffalla

Teneriffan  suomalainen seurakunta järjestää pyydettäessä rippikoulun kaikille halukkaille - niin nuorille kuin aikuisille. Rippikoulu käydään Teneriffalla yksityisesti.

Rippikoulussa syvennytään siihen, mitä on kristillinen usko. Rippikoulussa pohditaan elämän eri kysymyksiä: ihmissuhteita, itsenäistymistä, perhettä, suhdetta itseemme, lähimmäisiimme ja Jumalaan. Aikuisrippikoulussa pyritään ottamaan huomioon aikuisen aikaisempi elämänkokemus ja kysymykset.

Rippikoulu päättyy konfirmaatioon, joka Teneriffan seurakunnassa järjestetään normaalin messun yhteydessä. Konfirmaatio antaa oikeuden kummin tehtäviin ja oikeuden osallistua itsenäisesti ehtoolliselle sekä olla täysi-ikäisenä ehdokkaana seurakuntavaaleissa. Rippikoulun käyminen antaa mahdollisuuden myös kirkkohäihin.

Ota yhteyttä talvipappiimme ja sovi järjestelyistä!