Pohjoisen jumalanpalvelukset pikku kirkossa

San Francisco -kirkon remontin valmistumisen myötä myös suomenkieliset messut palaavat tähän "pikku kirkkona" tunnettuun kauniiseen kirkkoon.

Teneriffan suomalaisen seurakunnan toiminnalle Puerto de la Cruzissa on aiheuttanut haasteita tilojen saaminen, sillä edelliskausien tilat eivät olekaan enää käytössä, mikä on osittain käynyt ilmi yllättäen. Seurakuntaneuvosto jatkaa yhdessä papin ja kanttorin kanssa tilojen etsimistä.

Iloksemme voimme kuitenkin ilmoittaa, että messuille on nyt paikka tiedossa ja se on vieläpä monen toivoma ja kaipaama Iglesia de San Francisco eli "pikku kirkko". Kyseisessä kirkossa pidetään siis jatkossa joka lauantai suomenkielinen ehtoollisjumalanpalvelus klo 17. Tilaisuuden jälkeen kokoonnutaan perinteiseen tapaan laulamaan Maa on niin kaunis kirkon ulkopuolelle.

Tarkempia tietoja messuista ja niiden monipuolisista musiikkivieraista löytyy tapahtumakalenterista.

Tervetuloa mukaan jumalanpalveluksiin!

2023-10-22 21:47:00.0