Liity seurakunnan tukirenkaaseen

Seurakunta on perustanut tukirenkaan, johon kutsumme mukaan kaikkia Teneriffan suomalaisen seurakunnan ystäväviä ja kannattajia.  Voit liittyä mukaan tukirenkaaseen ilmoittautumalla Satu Vehkalalle.

Liity seurakunnan tukirenkaaseen

Hyvä Teneriffan suomalaisen seurakunnan ystävä!

Seurakunnan toiminta tarvitsee tuekseen ystäviä ja esirukoilijoita. Siksi olemme perustaneet tukirenkaan. Kutsumme sinut mukaan! Jäsenille lähetetään muutaman kerran vuodessa kirje, jossa kerromme seurakunnan kuulumisista.

Tukirenkaan yhteyshenkilönä toimii seurakuntaneuvoston jäsen Satu Vehkala. Voit liittyä tukirenkaaseen ilmoittautumalla Sadulle joko sähköpostitse satu.vehkala@outlook.com tai lähettämällä (whatsapp) viestin numeroon  +358505169377.  Kerro nimesi ja mihin sähköiseen osoitteeseen (sposti tai numero) haluat seurakunnan kirjeen lähetettävän.

Seurakunnan toimintaa voit tukea taloudellisesti kuukausi- tai kertalahjoituksin. Lahjoituksia voi tehdä seurakunnan tileille FI37 1896 3500 0208 79 (Suomen Nordea pankki) tai ES45 2100 6732 3222 0050 3814 (Espanjan Caixa pankki). Kiitos tuestasi!

Seurakunta toimii talvikauden aikana koko saarella. Seurakunta vuokraa messuja varten kirkkoja sekä joihinkin tilaisuuksiin mm. hotellien ja kahviloiden kokoontumistiloja. Lisäksi pappi tekee pyydettäessä kirkollisia toimituksia ja vierailuja kaikkialla Teneriffalla.

Taloudellista tukea vuonna 2023 tarvitaan erityisesti oman toimitilan (n40m2) hankintaan, kunnostukseen ja kalustamiseen (tuoleja, pöytiä, kaappeja) Puerto de la Cruzissa. Tila tulee palvelemaan koko seurakunnan toimistona sekä pienryhmien kokoontumissa.

Lämpimästi tervetuloa mukaan oletpa sitten täällä Teneriffalla tai Suomessa!

Siunattua armon vuotta 2023!

2023-02-04 13:41:32.0