Kirkot ja muut toimitilat

Seurakunnalla on toimintaa sekä pohjois- että etelärannikolla.

Puerto de la Cruz

1. San Francisco -kirkko, Calle San Juan 7 Karttalinkki

Kaudella 2023-2024 messua vietetään täällä lauantaisin klo 17 (katso tapahtumakalenterista tarkemmat tiedot). San Francisco -kirkko on Puerto de la Cruzin vanhimpia rakennuksia. Toimittuaan aiemmin luostarikirkkona se vihittiin vuonna 1993 ekumeeniseksi kirkoksi. Ulkoa huomaamaton mutta sisältä erittäin kaunis kirkko on avoinna hiljentymistä varten koko päivän.

2. Peña de Francia -kirkko, Plaza de la Iglesia s/n Karttalinkki

Isossa kirkossa on yksittäisiä tilaisuuksia satunnaisesti.

3. Valle Luzin alakerran sali, Av. Melchor Luz 1 Karttalinkki

Kaudella 2023-2024 täällä pidetään kirkkokuoron harjoitukset, Matkalaisen illat, naisten piiri ja rukouspiiri sekä muita yksittäisiä tilaisuuksia.

Playa de las Américas

3. San Eugenio -kirkko, Pueblo Canario, Avenida de Eugenio Dominguez 406 (numero kirkon seinässä) Karttalinkki

Kaudellla 2023-2024 messu kuukauden viimeinen maanantai klo 17 (marraskuusta alkaen)

Los Cristianos

4. Svenska Kyrkan, Paseo Maritimo 5 Karttalinkki  (ei tarkka)

Kaudella 2023-2024 Suomi-päivä maanantaisin (ei kuukauden viimeinen ma). Pappi tavattavissa klo 12-14, raamattupiiri klo 15.30-16.30, messu klo 17, messun jälkeen kirkkokahvit, matkalaisen ilta klo 18.30.

Tilan tyyppi
Tapahtuman tyyppi